查看: 418|回复: 15

悲剧啊,1刀毒妇没开通过,确被84扣钱了悲剧(已退款)

[复制链接]

29

主题

259

回帖

633

积分

高级会员

积分
633
发表于 2012-9-10 15:15:29 | 显示全部楼层 |阅读模式
本帖最后由 Sealones 于 2012-10-27 09:15 编辑







媳妇儿提示俺说账单不对,让我看看突然才发现竟然扣款了,但问题是这个鸟毒妇根本就没给哥开通过,84 不会这么肯爹吧~~~~~~~悲剧啊 ~!
回复

使用道具 举报

731

主题

7227

回帖

1万

积分

论坛元老

积分
16741
发表于 2012-9-10 15:44:00 | 显示全部楼层
联系他家客服, 应该会给退款的。 毕竟神马也没用上。  

回复

使用道具 举报

731

主题

7227

回帖

1万

积分

论坛元老

积分
16741
发表于 2012-9-10 15:44:39 | 显示全部楼层
8月4号, 扣款一次?  您是信用卡的?  悲剧啊

PP 合约啊。。。  没有及时取消啊。
回复

使用道具 举报

29

主题

259

回帖

633

积分

高级会员

积分
633
 楼主| 发表于 2012-9-10 15:47:35 | 显示全部楼层

Host.HowPick 发表于 2012-9-10 15:44



8月4号, 扣款一次?  您是信用卡的?  悲剧啊

PP 合约啊。。。  没有及时取消啊。  ...

扣款两次啊,是忘记取消合约了,但是根本就没开通过,后来才取消的,扣费两个月了总共~
回复

使用道具 举报

29

主题

259

回帖

633

积分

高级会员

积分
633
 楼主| 发表于 2012-9-10 16:59:00 | 显示全部楼层

Host.HowPick 发表于 2012-9-10 16:59



联系他家客服, 应该会给退款的。 毕竟神马也没用上。

是的   84  信誉不错的应该~
回复

使用道具 举报

29

主题

259

回帖

633

积分

高级会员

积分
633
 楼主| 发表于 2012-9-10 16:59:00 | 显示全部楼层

zhongchen 发表于 2012-9-10 20:47



都不对。只看帐单和楼主说的没有开通过。。没法说明任何问题。正确的是应要去看84系统内,你的机器的状态是 ...

机器确实没有开通过,后台显示账单取消嘛,失败后我全部在后台取消了,paypal这个疏忽了~~悲催啊~
回复

使用道具 举报

228

主题

1553

回帖

3940

积分

论坛元老

积分
3940
发表于 2012-9-10 16:59:48 | 显示全部楼层

Host.HowPick 发表于 2012-9-10 16:59



联系他家客服, 应该会给退款的。 毕竟神马也没用上。

友服你不会不知道burst或者其它机房 没有取消是默认要续费的么?
尽量去交涉吧,,如果你第一个月申请的时候机器没有下来 那是有机会申请退款成功的 如果第一个月申请的时候机器下来后来你不用了那机会就渺茫了
回复

使用道具 举报

731

主题

7227

回帖

1万

积分

论坛元老

积分
16741
发表于 2012-9-10 18:09:00 | 显示全部楼层

08host 发表于 2012-9-10 18:09



友服你不会不知道burst或者其它机房 没有取消是默认要续费的么?
尽量去交涉吧,,如果你第一个月申请的 ...

您说的是没有及时退机导致的租金, 和楼主这个还是有区别的。 毕竟84没有为楼主提供任何服务。
回复

使用道具 举报

19

主题

480

回帖

1057

积分

金牌会员

积分
1057
发表于 2012-9-10 18:09:00 | 显示全部楼层
本帖最后由 Sealones 于 2012-9-18 08:24 编辑

Hello,

I show your invoice # 10829144 was already refunded. Please advise if you are having issues and advise exactly how I may help you. Thank you.





Jennifer B.
Customer Service Representative
Customer Service
http://www.burst.net � USA
http://www.burstnet.eu - EU

Customer Service/Billing Department standard hours of operation are 9AM-5PM Eastern Time, Monday through Friday.




Rate this reply/followup
××        09-10-2012 - 08:28PM
When can I receive a refund, I am very concerned about this matter

××        09-11-2012 - 12:20AM
My paypal payment account ######### August 4, September 4 charges twice, each time charge of $ 74.96

Jennifer B.        09-11-2012 - 10:12AM
Hello,

Your payment was refunded via transaction ID 1XH26318X6369210D. If you have transactions that are showing we have received please provide the PayPal transaction IDs associated with then so I c an verify and locate them for you. Thank you so much.





Jennifer B.
Customer Service Representative
Customer Service
http://www.burst.net � USA
http://www.burstnet.eu - EU

Customer Service/Billing Department standard hours of operation are 9AM-5PM Eastern Time, Monday through Friday.




Rate this reply/followup
××        09-11-2012 - 09:13PM
transaction ID

8V740631CD564521F


2H501548A32370336


Jennifer B.        09-12-2012 - 09:42AM
Hello,

I see that you have placed holds on the transactions. Please close the disputes so that I am able to assist as PayPal freezes these funds and we can take no action. Please update this ticket once the disputes have been closed. Thank you.





Jennifer B.
Customer Service Representative
Customer Service
http://www.burst.net � USA
http://www.burstnet.eu - EU

Customer Service/Billing Department standard hours of operation are 9AM-5PM Eastern Time, Monday through Friday.




Rate this reply/followup
××        09-12-2012 - 08:37PM
I've closed the dispute, and I hope you will help me as soon as possible to complete the refund thing I have wasted a lot of time and effort, I am very worry, Thank you for your help.

Jennifer B.        09-13-2012 - 09:00AM
Hello,

This is what I have found. Your transactions were received by your account but they were not applied to an invoice they were applied to your BurstNET credit balance. This may be why you are having trouble locating the payments because they are not directly attached to the invoices. I am very sorry for the confusion caused.

We can do one of two things based on your request. Since part of your payment was already applied to your invoice #s 10848882 and 10867872 we can either:

1. Leave the funds in your credit balance to pay your invoices as they generate.

2. Refund on of the transactions and leave the remaining amount of the transaction that paid the two invoices.

Please make sure you cancel the subscription payment so this does not continue to occur and let me know what is you prefer. Thank you so much.






Jennifer B.
Customer Service Representative
Customer Service
http://www.burst.net � USA
http://www.burstnet.eu - EU

Customer Service/Billing Department standard hours of operation are 9AM-5PM Eastern Time, Monday through Friday.




Rate this reply/followup
××        09-13-2012 - 08:48PM
2. Refund on of the transactions and leave the remaining amount of the transaction that paid the two invoices.


Thank you!


Jennifer B.        09-14-2012 - 09:41AM
Hello,

Thank you so much. Your payment has been refunded via transaction ID 4M235204LM340484F as requested and your remaining credit balance is 64.24. Please let me know if you have any additional questions.





Jennifer B.
Customer Service Representative
Customer Service
http://www.burst.net � USA
http://www.burstnet.eu - EU

Customer Service/Billing Department standard hours of operation are 9AM-5PM Eastern Time, Monday through Friday.




Rate this reply/followup
××        09-14-2012 - 08:09PM

credit balance is 64.24.

I hope that this part of the money be refunded to my card bill I will pay, thank

Jennifer B.        09-17-2012 - 11:11AM
Hello,

I believe I misunderstood your initial request. Please advise if you would like the 64.24 refunded to your Card as well. Thank you so much.





Jennifer B.
Customer Service Representative
Customer Service
http://www.burst.net � USA
http://www.burstnet.eu - EU

Customer Service/Billing Department standard hours of operation are 9AM-5PM Eastern Time, Monday through Friday.




Rate this reply/followup
××        09-17-2012 - 08:22PM
Yes,I would like the 64.24 refunded to my Card as well. Thank you so much.



Reply to Ticket






BurstNET Website  |   Nocster Website  |   Forums  |   Billing/Ordering Website  |   Help

(c)2003-2010 BurstNet Technologies, Inc., internal rewrite of Perldesk.
回复

使用道具 举报

29

主题

259

回帖

633

积分

高级会员

积分
633
 楼主| 发表于 2012-9-10 18:09:29 | 显示全部楼层

08host 发表于 2012-9-10 18:09



友服你不会不知道burst或者其它机房 没有取消是默认要续费的么?
尽量去交涉吧,,如果你第一个月申请的 ...

嗯 机器一直没开通,已经发起争议了 等待通知说~
回复

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

关注公众号

相关侵权、举报、投诉及建议等,请发 E-mail:admin@discuz.vip

Powered by Discuz! X5.0 © 2001-2026 Discuz! Team.

在本版发帖
关注公众号
返回顶部